Annuleren of retourneren

 
 
 

Bestelling annuleren

Heb je een bestelling geplaatst maar heb je je intussen bedacht? Dan kan je je bestelling annuleren zolang je de artikelen nog niet ontvangen hebt. Dien je verzoek tot annulering in via het contactformulier op onze site. Let er zeker op dat je contactgegevens correct zijn en vermeld steeds je bestelnummer, klantennummer en/of referentienummer. Zo kunnen wij je snel van dienst zijn.

Bestelling retourneren

Annuleren of retourneren bij een online aankoop heb je het recht om je product te retourneren. Bij MAXMEUBEL geniet je een bedenktijd van 30 dagen. Wil je een artikel retourneren? Hou dan rekening met volgende aandachtspunten als je een volledige restitutie wilt:

  1. Artikelen moeten in de mate van het mogelijke in de originele verpakking retour gestuurd worden.
  2. De goederen moeten ons compleet, onbeschadigd, ongebruikt en niet-bevuild bereiken. Een beschadigd product leidt tot waardevermindering of weigering door ons.

Welke stappen moet ik volgen bij een retourzending?

Een artikel dat retour wordt gezonden, volgt een heel proces. We sommen alle stappen in de retourzending even voor je op:
  1. Wil je een artikel retour zenden? Ga dan naar jouw account en vul jouw aanvraag in. Heb je nog geen account op onze webshop? Dan kan je je retouraanvraag hier indienen.
  2. Je stuurt het artikel naar ons op binnen 14 dagen na het indienen van het retourformulier of je kiest voor onze retourzending.
  3. Na ontvangst en controle van je goederen bezorgen we je binnen 14 dagen het volledige bedrag van je aankoop terug, inclusief verzendkosten van de heenzending, via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij hebt betaald.

Heb je vragen tijdens het retour zenden van je bestelling? Beter een mailtje te veel dan een mailtje te weinig!